سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 1:6 ] [ قربان طیبی راد ]
سرکار خانم ژیلا بدیهیان....همسر دنیوی شهید والامقام همت سلام علیکم یک توفیقی است در این دنیای خاکی که همسر شهید باشی اونم از نوع همتش نه حاجی بهتر است....خوب یک امتیاز ویژه ای است در این عالم . عذر میخواهم که اسم شهید والامقام حاج محمد ابراهیم همت را حاجی صدا میکنم دیگر عادت کرده ایم بخدا ...برای ما حاجی یادآور یک فرد است .... آنهم حاج همت ...راستی خانم بدیهیان12 اسفند ماه  شما را یاد چه میاندازد .... نه منظورم روز انتخابات نیست میدانم شما اعلام کرده اید که رای نمیدهید البته چه جالب ضد انقلاب ها هم تمام تلاششان این است که مردم نیایند و رای هم ندهند بگذریم منظورم روز شهادت حاجی است بگذارید برایتان بگویم الان رسمه اکثر مراسم ها و یادواره شهدا را در ایام شهادت حاجی برگزار میکنند شاید برای همین است روز 12 اسفند سرتان شلوغه و نمی تونید شرکت کنید قبلش عذر خواهی کردید ما از شهداء صحبت میکنیم اما به خدا از دیوار کسی  تا به حالا بالا نرفته ایم چرا ...یادم آمد  چند وقت پیش بود که  اجازه گرفتیم از صاحبخانه و رفتیم پلاکارد دهه فجر زدیم راستی کتاب معلم فراری را خوانده اید ...

به خدا این هم بگویم که ما بانک رفتن و وام گرفتنمون هم فقط و فقط برای وام ازدواج بود که با کلی بدبختی توانستیم دو ملیون و پانصد بگیریم حقیقتا هم ما نه مسئولی هستیم نه قراره کاندیدای جائی بشویم  که به قول شما بخواهیم از شهداء صحبت کنیم ....

خانم بدیهیان ما حاجی و امثال حاجی ها را دوست داریم میدانید چرا چون انقلابی بودند و انقلابی ماندند چون برای حفظ این اسلام و انقلاب زجرها کشیدند چون حاضر بودند که در پوتین بجه بسیجیها آب بخورند ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 23:30 ] [ قربان طیبی راد ]
[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:37 ] [ قربان طیبی راد ]
[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:11 ] [ قربان طیبی راد ]
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:41 ] [ قربان طیبی راد ]

اسامی لیست تهران
 
 



جبهه ایستادگی
    • 1- حجت  الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی
    • 2- دکتر امیدوار رضایی
    • 3- حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد
    • 4- حجه الاسلام والمسلمین محسن کازرونی
    • 5- دکتر علی مطهری
    • 6- دکتر حسین مظفر
    • 7- مهندس محمدرضا باهنر
    • 8- دکتر علی عباسپور تهرانی فرد
    • 9- دکتر حمیدرضا کاتوزیان
    • 10- حسین فدایی آشیانی
    • 11- پرویز سروری
    • 12- دکتر محمد سلیمانی
    • 13- حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم
    • 14- دکتر بهنام ملکی
    • 15- وهاب عزیزی
    • 16- حبیب الله حبیبی
    • 17- طاهره صاحب الزمانی
    • 18- دکتر ایراندخت فیاض
    • 19- لاله افتخاری
    • 20- فرشته محمدعلی


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:46 ] [ قربان طیبی راد ]
 
مردم ما طی 3 دهه گذشته نشان داده‌اند که علی‌رغم همه مشکلات و سختی‌های پیش‌رو همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به عنوان یک نمونه بارز می‌توان به شرکت گسترده آنها در انتخابات مختلف طی 30 سال گذشته اشاره کرد.
 

طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و علی‌رغم وجود تحریم‌های گسترده، جنگ تحمیلی و ناامنی در برخی نقاط کشور بواسطه فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موید این مطلب بود که آنها همواره پاسدار آرمان‌های امام (ره) و انقلاب هستند.

در همین راستا در استان کردستان بمانند سایر نقاط کشور طی 3 دهه گذشته انتخابات بدون هیچ‌گونه خللی برگزار شده و بر اساس آمارهای موجود میانگین شرکت کنندگان در انتخابات از میانگین کشوری بیشتر بوده است.

این در حالی است که طی 8 سال جنگ تحمیلی دشمن داخلی و خارجی در تلاش بودند تا با استفاده از تمام امکانات خود حتی خللی چند ساعته در روند برگزاری انتخابات ایجاد کنند که با تدبیر مسئولین و حضور گسترده مردم این امر هیچ‌گاه محقق نشد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:13 ] [ قربان طیبی راد ]
 
فتنه ها هر روز پیچیده تر
 
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و امام جمعه کردستان، در یادداشتی که پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان منتشر می کند به مسئله اخلاق انتخاباتی می پردازد:
 
1- این که کسانی به دنبال ضربه زدن به نظام و ولایت فقیه باشند، امری طبیعی است، چون جایگاه ولی فقیه از نظر شخصیتی بسیار بزرگ است، بنابراین ایشان دشمنان بیشتری هم دارند. در عصر حاضر ما باید به مصداق آیه شریفه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول اولی الامر منکم» عمل کنیم، زیرا رهبری در جایگاهی می باشند که در جامعه برنامه خدا را اجرا می کنند، البته رهبری تنها به ایران مربوط نمی شود، بلکه کل جهان را شامل می شود. طبیعتا بعضی از دشمنان با آرم و نشانه حرکت می کنند و برخی دیگر بدون سرو صدا؛ اما این که این افراد موفق می شوند یا خیر، این به چند عامل بستگی دارد. یک اصل این است که خداوند متعال برای نگهداری این مقام در عالم کمک می کند، اما ما وظیفه‌ی دیگری داریم و آن این است که همانطور که از اسلام دفاع می کنیم باید از ولایت نیز دفاع کنیم؛ زیرا ولایت فقیه عهده دار و علمدار اسلام در این عصر است، منتهی این دفاع باید اصولی و اساسی باشد و بر مبنای اصول اسلام و صحیح صورت گیرد، زیرا برخی نمی دانند که به چه نحو دفاع کنند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:7 ] [ قربان طیبی راد ]
 
انعقاد میثاق‌نامه میان کاندیداهای جبهه متحد کردستان
 
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان از انعقاد میثاقنامه‌هایی با کاندیداهای این جبهه برای پیگیری مطالبات مردم و نظارت بر کار نمایندگان در مجلس خبر داد.

جلیل مهدی‌عراقی، اظهار داشت: احزاب در چارچوب قانون اساسی باید فعالیت کنند و جبهه متحد اصولگرایان استان کردستان نیز بر همین اساس فعالیت خویش را آغاز کرده و هم‌اکنون در همه شهرستان‌های استان نمایندگان این جبهه مشغول به فعالیت هستند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:2 ] [ قربان طیبی راد ]
 سرليست جبهه متحد هنوز مشخص نشده است/ اظهار نظر اخير نظر شخصي بوده است 
دکتر علی اکبر ولایتی سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، روز سه شنبه 1390/11/18، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد: پس از مشورت های گوناگون با صاحب نظران و استفاده از نظرسنجی ها و بررسی سوابق کاندیداهای مختلف و حائز شرایط اولیه، شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فهرستی را که شامل 30 نفر از شخصیت های داوطلب شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر می باشند مورد تایید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، این فهرست به شرح زیر است:

1- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد

2- دکتر غلامعلی حداد عادل

3- حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم

4- دکتر احمد توکلی

5- حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن کازرونی


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ قربان طیبی راد ]

در پي صدور بيانيه 8 ماده‌اي جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز و پس از فعاليت‌هايي که در کميته مشترک جامعتين با برگزاري 16 جلسه مشترک انجام شد و همچنين انجام کارهاي کارشناسي دقيق و گرفتن نقطه‌نظرات نخبگان و افراد اصولگرا منشور اصولگرايي به جمع‌بندي نهايي رسيد.

محور منشور اصولگرايي "وحدت " است؛ اين مجموعه در راستاي تبعيت کامل از رهنمود‌هاي حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مد ظله‌العالي) و استفاده از وصاياي حضرت امام خميني (قدس‌ شريف) است.

*متن کامل منشور اصولگرايي به شرح ذير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

ملت شريف ايران اسلامي آگاه است که رهبر معظم انقلاب، نياز کنوني جامعه مومن و متدين ما را «وحدت» دانسته‌اند. با نگاهي به شرايط حاضر و مخاطراتي که بر سر راه پيشرفت انقلاب و تحقق آرمان‌هاي والاي اسلام و امام راحل (رحمه الله عليه) وجود دارد، نياز به وحدت و ضرورت آن، بيش از پيش، آشکار مي‌شود. امروزه از يکسو دشمن و ايادي استکبار، عداوت خود را آشکار کرده‌اند و هر وسيله‌اي را براي تضعيف انقلاب اسلامي ايران به کار مي‌گيرند؛ از ديگر سو فريب‌خوردگان داخلي، به ابزار دست بيگانه تبديل شده‌اند و مصالح و منافع ملي را بازيچه خودبيني و نجاجت قرار داده، هويت، افتخارات، تاريخ پربرکت انقلاب و آرمان‌هاي امام را با هياهو و هلهله اجانب، سودا کرده‌اند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:44 ] [ قربان طیبی راد ]
خدمت، گفتمان سوم تیر، کادرسازی برای انقلاب، پايداري مقابل تحریم‏، نرم‌افزار علوم انسانی، نقش آیت الله مصباح

 

فضای نشست‏های دانشگاهی جبهه پایداری متفاوت است. همان طور که ادبیات سوم تیر بر ادبیات‏های گذشته برچسب مردودی زد، در اینجا نیز حرف‏هایی جدید ورای حرف‏های احزاب شنیده می‏شود. دکتر سيد مسعود میرکاظمی، دکتر محمد سلیمانی، حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی، حجت الاسلام و المسلمین دكتر محمود نبویان و دکتر محمد اسماعیل کفایتی، روز گذشته به نمایندگی از جبهه پایداری در دانشگاه تربیت مدرس تهران حاضر شدند تا در کنار هم از مجلس نهم و گفتمان پایدار


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:33 ] [ قربان طیبی راد ]

ماهان نیوز: آنچه در اين تحليل به دنبال آن هستيم تبيين مقوله مردم سالاري ديني از نگاه حضرت آيت الله خامنه اي است . elahi.jpg

بدين جهت با توجه به ديدگاهي که ايشان درقبال خاستگاه مردم سالاري در بحث  نسبت اسلام ودموکراسي داشتند؛ به تعريف مردم سالاري ديني وعناصر مقوم آن از از نگاه ايشان بپردازيم.


1-خاستگاه الهي مردم سالاري ديني

يکي از پايه هاي اصلي مردم سالاري ديني؛الهي بودن خاستگاه آن است .بدين معنا که بر خلاف نظامهاي سياسي غرب که مبتني بر قرارداد جتماعي شکل گرفته اند،اين حقوق الهي است که مبدا و منشاء حقوق سياسي _ اجتماعي در نظام مردم سالاري ديني است .ايشان در عباراتي اين تفاوت را چنين توضيح مي دهند :

مبناي مردم سالاري ديني با مبناي دموکراسي غربی  متفاوت است و مردم سالاري ديني که مبناي انتخابات ماست و برخاسته از حق و تکليف الهي انسان است –صرفا يک قرارداد  نيست .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:24 ] [ قربان طیبی راد ]

ماهان نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: بعضی‌ها برای اینکه بازی را به نفع خود تمام کنند مایلند اختلاف نظر را به دشمنی بین اصول‌گرایان تبدیل کنند؛ تا در اثر تضعیف آنان خود را تقویت نمایند.

 

436x328_27669_112997.jpg


به گزارش ماهان نیوز به نقل از فارس،حجت الاسلام علیرضا پناهیان کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی در گفت‌وگویی با فارس، به واکاوی ریشه‌های فتنه 88 و نیز اهمیت و جایگاه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت که در ادامه به آن اشاره می‌شود؛

الان در آستانه انتخابات و پس از فتنه ۸۸ فضای سیاسی جامعه را چگونه می‌بینید؟

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:16 ] [ قربان طیبی راد ]

 

خاطرات خواندني از تواضع امام/بايد در پيشگاه خدا اثبات كنيم اصلح را انتخاب كرديم/ برخي اصولگراي تقلبي هستند

ماهان نیوز: رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (رخاطرات خواندني از تواضع امام/بايد در پيشگاه خدا اثبات كنيم اصلح را انتخاب كرديم/ برخي اصولگراي تقلبي هستنده) ظرف كمتر از يك ماه، دوبار درخواست ديدار شواري مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي كه تحت نظارت و هدايت خود فعاليت مي‌كنند را پذيرفت.


به گزارش ماهان نیوز به نقل از رجانيوز، آيت الله مصباح در دومين ديدار با اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري كه در ششم بهمن ماه برگزار شد، طي سخناني اخلاقي بار ديگر خلوص و جهت الهي در كارها را مورد تأكيد قرار داد.

اين فقيه و فيلسوف نام آشنا در اين سخنان همچنين ضمن تقسيم جريان‌هاي سياسي فعال در انقلاب اسلامي به سه دسته و تبيين نگرش آنها، وظيفه‌ي سربازان جبهه‌ي حق را در برهه فعلي يادآور شد.

رجانيوز متن كامل سخنان آيت الله مصباح يزدي در ديدار دوم را در اينجا منتشر كرد.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:5 ] [ قربان طیبی راد ]

 

13900730173_2011295200e.jpgوبلاگ "آب و آتش"   نوشت:

تعجب می کنم ؛ واقعاً هم تعجب می کنم. برداشته اند دو سه تا عکس از محمد رضا شجریان و گوگوش و شجریان و مجری زن یک شبکه ماهواره ای انداخته اند در سایت ها و ملت هم هی به این دو تا نگاه می کنند و بد و بیراه نثار شجریان می کنند که اَل و بَل.

آقای عزیز! خانوم محترم !
گناه شجریان این نیست که با گوگوش عکس انداخته یا با آن یکی خانوم سر لخت دیگر، مگر در محافل خصوصی این آقایان و خانوم ها چیز دیگری بجز این حالت ها انتظار دارید؟ اگر غیر از این فکر می کرده اید بدانید خیلی از مرحله پرت هستید!

ضمن اینکه این گناهان برای این افراد و اصولاً برای هر کس دیگری، به نوعی جزو گناهان خصوصی و شخصی آنها تلقی می شود و شاید گیر دادن ما به آنها خیلی وجهی نداشته باشد.
ما در اسلام دو نوع گناه داریم : یکی معصیت هایی که شخص در خلوت خودش انجام می دهد که بار مجازاتی مشخصی دارد و بیشتر وقت ها با توبه، این نوع گناهان خیلی سریع از پرونده اعمال شخص حذف می شود و اما نوع دیگری از گناهان هم هست که وجه اجتماعی آن غالب است و مجازات آن هم بسیار شدیدتر و توبه از آن بسیار سخت تر و در مواردی محال و غیر ممکن است . شاید حدیث معروف ِ «الغیبة اشد من الزنا» به نوعی تفاوت این دو گناه را نشان بدهد که اولی تخریب وجهه شخص یا اشخاص دیگر در اجتماع است و دومی گناهی شخصی و خصوصی است که عمدتاً کسی هم از آن آگاه نمی شود و اگر کسی هم با خبر بشود حق اعلام عمومی آن را - مگر با شرایط بسیار سخت - ندارد.

آقایان محترم ! خانوم های گرامی !
گناه شجریان عکس گرفتن کنار یک پیرزن ۵۹ ساله یا یک دخترک تازه به دوران رسیده نیست؛ گناه شجریان حضور در تحریریه شبکه معاند و بهایی پرور و صهیونیستی بی بی سی فارسی و اتفاقاً عکس یادگاری گرفتن با عناصر فرقه ضاله بهاییت و صهیونیستی است ؛ گناه شجریان توهین به امام خمینی این احیاگر سترگ اسلام ناب محمدی در قرن بیستم و دمنده روح تکلیف و بیداری به مسلمانان و مستضعفان جهان است که در مصاحبه با رادیو آمریکا ابراز کرده است.

به آرم بهاییت در گوشه سمت چپ شجریان و بی بی سی دقت کنید!

آری . شجریانی که روزی در حرم مطهر ثامن الائمه "ع" قرآن می خواند و روزی « ربنا»یش زینت بخش لحظه های افطار ما بود، الان در دامان شیطان بزرگ و صهیونیسم و شبکه بهایی پرور بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و ...به امام و مردم و انقلاب اسلامی ملتش توهین می کند. این است که آرزو می کردیم کاش او تنها با یک دخترک جویای نام یا یک بیوه زن چند شوهر عوض کرده ۵۹ ساله عکس انداخته بود و سطح معصیت کاری او به همین جا ختم می شد.

پی نوشت: این هشداری است برای همه ما - تک تکمان - که نکند به سابقه خوبمان در انقلاب و فعالیت های دینی و سیاسی، غره شویم و یابو برمان دارد که من آنم که رستم بود پهلوان و فراموش کنیم که گاهی یک لحظه غرور و جدایی از خط دین و مکتب، می تواند ما را برای همیشه به ضلالت ببرد. پس جا دارد که دعا کنیم :
ربنا! لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا ...

[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:59 ] [ قربان طیبی راد ]
تعداد نامزدهاي مورد حمايت جبهه پايداري به عدد 142 رسيد/
اسامي 112 نفر از كانديداهاي مورد حمايت جبهه پايداري در 20 استان

 

سه روز پس از آنكه سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در نشست خبري خود، ليست 30 نفره كانديداهاي انتخابات مجلس مورد حمايت اين جبهه در تهران را بيان كرد، پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري نيز اسامي 112 نفر از كانديداهاي ديگري را كه در 20 استان كشور مورد حمايت اين جبهه هستند، اعلام كرد.

به گزارش رجانيوز، با اعلام اسامي جديد، تعداد كانديداهاي مورد حمايت جبهه پايداري در سراسر كشور به عدد 142 رسيد تا در فاصله‌ي دو هفته مانده به برگزاري انتخابات، جبهه پايداري براي نيمي از كرسي‌هاي نمايندگي مجلس گزينه‌هاي نهايي خود را معرفي كرده باشد.

در اطلاعيه منتشر شده از سوي جبهه پايداري تأكيد شده است كه كانديداهاي مورد حمايت


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:47 ] [ قربان طیبی راد ]
در نشست خبري سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي؛
لیست 30نفره جبهه پايداري در تهران در مواردي مانند توجه به مستضعفين و عدالت‌محوري با جبهه متحد اختلاف‌نظر داريم

 

ليست 30 نفره جبهه پايداري انقلاب اسلامي در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در نشست خبري امروز (سه‌شنبه) سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام شد.

به گزارش رجانيوز، دكتر كامران باقري لنكراني در اين نشست خبري كه از ساعت 11 در مركز تحقيقات دانشگاه شاهد برگزار شد، اسامي 30 نفر را به شرح زير اعلام كرد:

1- حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر مرتضي آقاتهراني

2- حجت‌الاسلام و المسلمين روح الله حسینیان

3- دكتر علی اصغر زارعی

4- حجت‌الاسلام و المسلمين نبویان

5- دكتر غلامعلی حداد عادل

6- حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر ناصر سقای بی‌ریا

7- دكتر مسعود میرکاظمی

8- دكتر محمد سلیمانی


ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:40 ] [ قربان طیبی راد ]
 بخش پاياني خطبه اول حضرت آيت الله خامنه اي به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اختصاص داشت. ايشان انتخابات را مصونيت بخش کشور خواندند و افزودند: ملت عزيز ايران بدانند و مي دانند که حضور مردمي اصلي ترين عاملي است که هيبت ايران را به رخ دشمنان مي کشد و دشمنان را از تعرض به اين کشور مي ترساند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:6 ] [ قربان طیبی راد ]

 

گروه سياسي- محمد حسن روزي‌طلب: با نزدیک شدن زمان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روز 12 اسفند برگزار می شود، تکاپوی جریان ها و گروه های سیاسی برای تعیین نحوه حضور و یا عدم حضورشان در انتخابات به صورت جدی تری دنبال می شود.

در این میان، جریان فتنه که سال گذشته با راهبری میرحسین موسوی و مهدی کروبی در یک بن بست استراتژیک گرفتار شده بود، با منزوی شدن این‌دو، دوباره عنان کار را در اختیار محمد خاتمی قرار داد و او با مشورت موسوی خويینی‌ها، استراتژی کاهش مشارکت در انتخابات به مثابه کاهش مشروعیت نظام را در دستور کار قرار داد. این استراتژی موجب شد تا اعضای جریان تجدیدنظر طلب به صورت یک‎پارچه در روزهای ثبت نام در خانه بنشینند و ثبت نام نکنند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:0 ] [ قربان طیبی راد ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 4241
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک