سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

27رجب سال روزبعثت خاتم انبیاء الهی است. روزی است که کاملترین انسانها،جامعترین پیامهای الهی را برای بشریت آورد وبرنبوت مهرخاتمیت زد. انگیزۀ نهائی بعثت همان محتوای پیام الهی به عنوان پیامی ابدی و جاودانه است.
اساس این پیام که همان اساس بعثت است،تربیت انسان و الهی نمودن او می باشد.واصولا همۀ انبیاء برای این غایت نهائی یعنی نورانی کردن انسانها ونجات آنها ازظلمت وتاریکی مبعوث شده اند.زیرا حقیقت دین تهذیب وتطهیرنفوس انسانها است.شکوفایی و رشد وباروری فطرت انسانها است.
 ازاین روبزرگترین رسالت همۀ رسولان به خصوص رسالت بزرگترین آنها یعنی حضرت محمد(ص) هدایت بشر به سوی خدا است. زدودن شرک و کفراست .ازمیان بردن باطل وتحقق بخشیدن به حق است.

ادامه مطلب
[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 6:46 ] [ قربان طیبی راد ]

می فرمایند:

مسخره کردن و شوخى هاى - بى مورد - از بى خردى است و کار انسان هاى نادان میباشد.

[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 1:6 ] [ قربان طیبی راد ]

بیانیه پایانی هشتمین اجتماع حزب الله سایبر

حزب الله سایبر به عنوان تشکلی خودجوش از فعالان فضای مجازی ضمن محکوم نمودن تقدس زدایی و هتک حرمت و توهین به ارزش ها و مقدسات، خصوصا اهانت به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی (ع)، در پایان همایش بزرگداشت این امام همام، که تنها جلوه ای از نهضت های رزمندگان سایبری اسلام و جمهوری اسلامی است، نکاتی را متناسب با این موضوع و فضای سیاسی و اجتماعی فعلی اعلام می دارد:

1- به لطف پروردگار و با عنایت امام غریب ما حضرت علی النقی علیه السلام، بار دیگر تلاش های مذبوحانه و نابخردانه دشمنان اسلام و نظام اسلامی سبب شد تا به کوری چشم بدخواهان، نیروهای ارزشی و انقلابی با هر تفکر و سلیقه ای زیر پرچم ابن الرضای دوم، انسجام یافته و خاطره تولد دگرباره انقلاب اسلامی، بعد از فتنه گری های 88 را این بار در فضای مجازی زنده نمایند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 1:49 ] [ قربان طیبی راد ]
 

 قیام 15 خرداد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد. در سحرگاه 15 خرداد 1342، عوامل رژیم شاه به خانه ساده و بی‌آلایش حضرت امام در قم یورش بردند و امام خمینی (ره) که روز پیش از آن در روز عاشورای حسینی در مدرسه فیضیه قم، طی سخنان کوبنده‌ای پرده از جنایات شاه و اربابان آمریکایی و اسرائیلی او برداشته بودند، ‌دستگیر و به زندانی در تهران منتقل شدند. هنوز چند ساعتی از این حادثه نگذشته بود که خیابان‌های شهر قم زیر پای مردان و زنان مسلمان و انقلابی که به قصد اعتراض از خانه‌هایشان بیرون آمده و به حمایت از رهبرشان فریاد برآورده بودند، به لرزه درآمد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 22:55 ] [ قربان طیبی راد ]

                                                             
 
بر اساس اصل پنجم قانون اساسي، در زمان غيبت حضرت ولي عصر (عج) ولايت امر و امامت امت بر عهده فقيه عادل و با تقوي، آگاه به زمان، شجاع، مدير و مدبر است که طبق اصل 107 عهده‌دار آن مي‌شود. بر اساس اصل 107، پس از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني که از طرف اکثريت قاطع مردم ايران به مرجعيت و رهبري شناخته و پذيرفته شده بودند، تعيين رهبري به عهده خبرگان منتخب مردم است. رهبر منتخب خبرگان، ولايت امر و همه مسؤوليت‌هاي ناشي از آن را بر عهده خواهد داشت. رهبر در برابر قوانين با ساير افراد کشور مساوي است. وظايف و اختيارات رهبر طبق اصل 110 قانون اساسي تعيين شده است که از جمله آنها مي‌توان به تعيين سياست‌هاي کلي نظام، ‌نظارت بر حسن اجراي سياست‌هاي کلي نظام، فرماندهي کل نيروهاي مسلح، نصب و عزل و قبول استعفاي رييس قوه قضائيه، فقهاي فرماندهي شوراي نگهبان، فرماندهان عالي نظامي و انتظامي، رييس سازمان صدا و سيما و ... نام برد؛ همچنين، حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه و عمل معظلات نظام که از طرق عادي قابل حل نباشد از ديگر اختيارات و وظايف رهبري مي‌باشد. در روز 14 خرداد 1368 وقتي که بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني به لقاءا.... پيوست مجلس خبرگان با مسؤوليتي بسيار بزرگ مواجه بود و آن تعيين مقام ولايت طبق قانون اساسي بود. مجلس خبرگان اين مسؤوليت بزرگ تاريخي را به خوبي و بدون فوت وقت انجام داد و در روز 14 خرداد 1368 حضرت آيت‌ا... خامنه‌اي را که از پيشگامان نهضت انقلاب اسلامي و داراي مسؤوليت‌هاي حساس و مهم پيس و پس از انقلاب و مورد تأييد و وثوق کامل حضرت امام بودند به مقام رهبري و ولايت برگزيد. ولايت فقيه رکن اساسي حکومت اسلامي در زمان غيبت مي‌باشد

منبع : مرکز اسناد انقلاب اسلامی

[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 22:50 ] [ قربان طیبی راد ]

اوایل سال گذشته بود که در شبکه اجتماعی فیس بوک صفحه ای به نام «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» ایجاد شد. نام و اثری از ایجادکنندگان صفحه وجود نداشت، ولی در جایی نوشته بودند: «کاری است از جوانان ایرانی گمنام، اما خلاق در سراسر دنیا و دیگر هیچ.» 

 در مرامنامه خودشان هم نوشته بودند: «ما نه به سفارتخانه‌های خارجی وابسته هستیم و نه در پایگاه اشرف زندگی می‌کنیم. نه از اسرائیل و عربستان پول می‌گیریم و نه آمریکا برای ما امکانات فراهم کرده است.»

با اینکه معلوم نبود آنها چه کسانی بودند، ولی رک و رو راست قسمتی از هدفشان را گفته بودند: «هدف شکستن تابوی تقدس دروغین دین اسلام با زبان طنز.»

کارشان را شروع کرده بودند. دهن کجی و توهین های زننده ای که خشم هر انسان دیندار و یا آزاده ای را برمی انگیخت. خودشان هم نوشته بودند: «این صفحه به مبارزه با خرافه  پرستی در ایران اختصاص دارد. اگر شما شیعه متعصب هستید ممکن است مطالب این صفحه شما را آزار دهد.»

عصاره بسیاری از شبهاتی که در زمینه اسلام به گوش هر مسلمانی خورده بود را در طنزهایشان آوردند، جسارت کردند و با تمسخر نوشتند: «قال امام  نقی: هیچ کس و هیچ چیز آنقدر مقدس نیست که نتوان با آن شوخی کرد.»


این هتاکی ها همچنان ادامه دارد ...



ادامه مطلب
[ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, ] [ 1:0 ] [ قربان طیبی راد ]

میخواهند با دهانهایشان نور خدارا خاموش کنند درحالی که خدا نورش را کامل میکند ولو اگر مشرکان اکراه داشته باشند

-گفتیم تا بدانند تاب توهین را به اماممان نداریم.خونشان گردن خودشان...

برای تو که مظلومیتت آتشمان زد...

یاعلی

[ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, ] [ 1:51 ] [ قربان طیبی راد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 4039
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک