سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حضرت آيت الله خامنه ای با اشاره به سرنگونی 4 طاغوت منطقه از دهه فجر سال گذشته تا كنون افزودند: در رويداد بسيار مهم ديگری مردم مصر و تونس در انتخابات به گروههای اسلامی رای دادند اين مسئله اثبات كرد همه تلاشهای تبليغات سياسی امريكا و صهيونيستها برای ايجاد اسلام هراسی در ملتها و ايجاد وحشت در افكار عمومی مردم از حكومت اسلامی نقش برآب شده و ملتها طرفدار اسلامند.
رهبر انقلاب اسلامی ضعف و انزوای روز افزون رژيم صهيونيستی و افزايش نشاط و اميد فلسطينی ها را از بركات بسيار مهم قيام ملتهای منطقه برشمردند و تاكيد كردند: غده حقيقتاً سرطانی اسرائيل بايد درمنطقه از بين برود و اين مسئله بدون ترديد روی خواهد داد.
 حضرت آيت الله خامنه ای در بحث اوضاع منطقه، مظلوميت مردم بحرين را نيز خاطر نشان كردند وافزودند: دستگاههای رسانه ای مستكبران، با سكوت كامل، اين ملت مظلوم را مورد بايكوت قرار داده است اما اين كارها اثری نخواهد داشت و ملت بحرين هم به توفيق الهی پيروز خواهد شد .

[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:40 ] [ قربان طیبی راد ]

حضرت آيت الله خامنه ای هوشياری در مقابل دشمن و فريب نخوردن در مقابل لبخند و وعده های دروغ او را يكی ديگر از كارهای اصلی برشمردند و خاطر نشان كردند: اوايل برخی ها لبخند دشمن را باور می كردند اما بتدريج پشت صحنه اين وعده ها را فهميدند و متوجه شدند كه دشمن چه راحت دروغ می گويد و چگونه بدون واهمه و دغدغه عهد شكنی ميكند و بدون احساس خجالت زيرحرف و قولش می زند.
رهبر انقلاب اسلامی با استناد  به وجود نمونه هاي  متعدد ی كه ماهيت حقيقی لبخندهای فريبنده  و حرفهای دروغ دشمن را اثبات می كند، به سخنان و نامه اخير رييس جمهور امريكا، جواب جمهوری اسلامی به اين نامه وعكس العمل و اقدام بعدی آمريكا اشاره كردند و افزودند: روزی كه لازم شد واين نامه ها در اختيار افكار عمومی ملتها قرار گرفت همه می فهمند وعده ها و حرفهای امريكا چقدر ارزش دارد و آنها چگونه برخلاف حرفهايشان عمل ميكنند.

[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:38 ] [ قربان طیبی راد ]

رهبر انقلاب اسلامی، غلبه بر چالش ها را يكی از نقاط قوت بسيار مهم انقلاب اسلامی برشمردند و افزودند: از ابتدای پيروزی انقلاب اسلامی، قدرتهای جهانی همواره تلاش داشتند تا با مانع تراشی های فراوان همچون تحميل جنگ هشت سال ، انجام اقدامات تروريستی، و تحريم ها، حركت ملت ايران را متوقف كنند و انقلاب اسلامی را به زانو در آورند و ملت را پشيمان كنند اما، با وجود همه اين چالش ها، نظام اسلامی راه خود را با قوت ادامه داده و بر آنها غلبه كرده است. حضرت آيت الله خامنه ای گسترش كيفی و كمی خدمات درجه اول به مردم، در سراسر كشور را از ديگر نقاط قوت نظام اسلامی دانستند و با اشاره به پيشرفتهای علمی خاطر نشان كردند: پيشرفتهای علمی و فناوری، يكی ديگر از نقاط قوت بسيار مهم است زيرا علم زمينه ساز اقتدار و پايه پيشرفت همه جانبه كشور است.
 

[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:36 ] [ قربان طیبی راد ]

حضرت آيت الله خامنه ای توسل امريكا به تهديد و زورگويی را موجب بی اعتباری مقامات اين كشور در چشم ملتها و در افكارعمومی ملت امريكا دانستند وتاكيد كردند: حكومتی كه اعتبارش در چشم ملتش ساقط شود، اميدی به بقايش نيست و هيچ سرنوشتی جز فروپاشی و سقوط نخواهد داشت همينطور كه فروپاشی رژيم شوروی نشان دهنده اين واقعيت است.

[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:32 ] [ قربان طیبی راد ]
امام حسن عسگری

 

 

آگاهی اهل بیت پیامبر علیهم السلام از درون انسانها بر آنان که معتقد به امامت ایشانند جای هیچ شکی نیست. از آنجا که حضرات معصومین حجت و خلیفه خداینددارای این فضیلتند که از آنچه در دلها می گذرد آگاهند.این است که می دانند چه در ذهنها خطور می کند و حاجت نگفته را برآورده می نمایند. در این گفتار به نمونه هایی از ذهن خوانی افراد از سوی امام یازدهم شیعیان اشاره می شود.

 

 

 

گفتار خود را پنهان كنید یا آشكار(تفاوتى نمى‏كند)، او به آنچه در سینه‏هاست آگاه است!

وَ أَسِرُّوا قَوْلَكُمْ أَوِ اجْهَرُوا بِهِ إِنَّهُ عَلیمٌ بِذاتِ الصُّدُورِ (سوره ملک،آیه13)

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ قربان طیبی راد ]
 
 
 
 
 
آغاز امامت حضرت امام زمان
(ع)
 
مبارک باد
 
 
 
  

برای شناخت امام مهدی (عج) در آخر الزمان چهار راه وجود دارد :

                                                                                 1


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:5 ] [ قربان طیبی راد ]

 

«روزگاری خواهد آمد که مردمانشان به پراکندگی مصمّم باشند و از هماهنگی و اتّفاق‌نظر و اتّحاد به دور


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:3 ] [ قربان طیبی راد ]

معنای بصیرت

بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است.(1)

 

نزد اهل معنا، نیرویى نهانى و قوّهاى قلبى است که در شناخت حقایق تا عمق وجود و باطن ذات آن رسوخ مى کند.

 

برخى از اهل معرفت مى‏گویند: «بصیرت قوّه قلبى یا نیرویى باطنى است که به نور قدس روشن گردیده و از پرتو آن، صاحب بصیرت، حقایق و بواطن اشیا را در مى‏یابد. بصیرت به مثابه بَصَر (چشم) است براى نفس».(3)

 

میان بَصَر که تأمین کننده نور ظاهرى، و بصیرت که آورنده نور باطنى است، تفاوت بسیار است؛ مانند:

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:57 ] [ قربان طیبی راد ]
 

خبرگزاری فارس: مرحبا بر کسانی که باآگاهی و بصیرت در فضای سال 88 که شبهه ها بُروز عملی پیدا کرده بود و به فتنه تبدیل شده بود ارزشهای اسلامی به جامانده از غدیر و نهضت کربلا را حفظ کردند.

خبرگزاری فارس: بصیرت، راز پایداری ارزش‌ها 

ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:54 ] [ قربان طیبی راد ]

در نظر اسلام و از دیدگاه امام خمینی (ره) - به عنوان یک مسلمان معتقد - چون انسان و جهان به تمام وجود ارتباط با خالق خود دارند بلکه اساسا چیزی جز عین ربط و ارتباط با او نیستند، فکر انسان که در ابتداء در مورد خدا می اندیشد و بر اساس یک سلسله اصول و براهین عقلانی به وجود او به عنوان خالق خود و جهان پی می برد، در می یابد که در نهایت تفکر او نیز همچون وجودش مخلوق و قائم به خداست.از اینرو این تفکر او نیست که با استقلال و اتکاء به خود بتواند درباره خداوند بیندیشد بلکه اندیشه او نیز تحت ربوبیت خداست، لذا این خداست که همچنانکه با تجلی خود به او وجود بخشیده در علم بشر نیز تجلی کرده و به آن فعلیت و تقرر می بخشد پس در این صورت علم انسان همچون وجود او مخلوق و فانی در علم و وجود خالق خود یعنی


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:51 ] [ قربان طیبی راد ]

 

دستاوردهای انقلاب اسلامی


انقلاب اسلامی در اواخر قرن بیستم، جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد. این انقلاب عظیم دستاوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشت. اگر چه احصاء كامل اين دستاوردها، سال‌ها به طول می‌انجامد، اما بررسي گذراي آنها از باب (و اما بنمه ربك فحدث) خالي از فايده نيست.

1- دستاوردهای


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:33 ] [ قربان طیبی راد ]

نگاهی به حقیقت شهادت
شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیك شدن به هستی مطلق است. شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شكل است. شهادت مرگی از راه كشته شدن است، كه شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن ((فی سبیل الله))انتخاب می كند. یعنی شهید در راهی كشته می شود كه هر دو ارزش آگاهانه و فی سبیل الله را داراست و چنین مرگی است كه به تعبیر پیامبر((ص)) شریفترین و بالاترین نوع مردن است (اَشرُفُ المُوًتِ قَتْلُ الشَّهادَهِ)و علی(ع) آن را گرامی ترین نوع مردن می داند.(اَكْرُمُ المُوًتِ اَلْقُتْلُ)
شهید در لغت به معنی ((گواه)) است و در اصطلاح به كسی گویند كه در مجرای شهادت قرار گرفته و در


ادامه مطلب
[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:0 ] [ قربان طیبی راد ]

 

رقص مرگ !

 متن زير ، آخرين نوشتة دكتر چمران مي باشد كه چند دقيقه قبل از شهادت آن را نگاشته است .

« اي حيات ! با تو وداع مي كنم ، با همة مظاهر و جبروتت . اي پاهاي من ! مي دانم كه فداكاريد ، و به فرمان من مشتاقانه به سوي شهادت صاعقه وار به حركت در مي آييد ؛ اما من آرزويي بزرگتر دارم . به قدرت آهنينم محكم باشيد. اين پيكر كوچك ؛ ولي سنگين از آرزوها و نقشه ها و اميدها و مسئوليتها را به سرعت مطلوب به هر نقطه دلخواه برسانيد . دراين لحظات آخر عمر ، آبروي مرا حفظ كنيد . شما سالهاي دراز به من خدمت ها كرده ايد . از شما آرزو مي كنم كه اين آخرين لحظه را به بهترين وجه ، ادا كنيد . اي دست هاي من ! قوي و دقيق باشيد . اي چشمان من ! تيزبين باشيد . اي قلب من ! اين لحظات آخرين را تحمل كن . به شما قول مي دهم كه پس از چند لحظه همة شما در استراحتي عميق و ابدي آرامش خود را براي هميشه بيابيد . من چند لحظة بعد به شما آرامش مي دهم ؛ آرامشي ابدي . چه ، اين لحظات حساس وداع با زندگي و عالم ، لحظات لقاي پروردگار و لحظات رقص من در برابر مرگ بايد زيبا باشد »

 

 




 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 12:23 ] [ قربان طیبی راد ]
 

 

چرا تنها اين خاك داراى چنين ويژگيها و آثار و بركات است؟

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 11:31 ] [ قربان طیبی راد ]

Photo Super Celor

[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 10:46 ] [ قربان طیبی راد ]
image
 

 

کامران نجف‌زاده در وبلاگ خود با عنوان "یادداشت‌های یک خبرنگار" در مطلبی با اشاره به گذشت یک هفته از شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن نوشت:

خبرنگاری یادم رفت وقتی دیشب فهمیدم پسر چهار ساله شهید مصطفی احمدی روشن، هنوز خبر ندارد پدر را شهید کرده‌اند. پسر را فرستادند خانه خاله، سراغ بابا را نگیرد.

شهید مصطفی احمدی روشن معاون سایت هسته ای نظنز و از نخبگان شیمی کشورمان چند روز پیش در اثر یک حمله تروریستی به شهادت رسید. رسانه ها و محافل غربی و صهیونیستی اذعان کردند که این ترور کار موساد و سیا بوده است.

[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 10:22 ] [ قربان طیبی راد ]
[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 1:2 ] [ قربان طیبی راد ]

 

    وقتي انسان، تجهيز، صف‌آرايي، دهان‌هايي با حقد و غضب گشوده شده و دندان‌هاي با غيظ فشرده شده عليه انقلاب، ‌امام خميني و آرمان‌هاي نظام اسلامي را مي‌بيند وجود اين جنگ نرم را باور مي‌كند و هرچند ممكن است عده‌اي اينها را نبينند... "(1)

افسران جوان مقابله كنندگان با "جنگ نرم "
"...امروز جمهوري اسلامي و نظام اسلامي با يك جنگ عظيمي مواجه است ليكن جنگ نرم -كه ديدم تعبير جنگ نرم، توي صحبت‌هاي شما جوان‌ها هست و الحمدلله به اين نكات توجه داريد؛ اين خيلي براي ما مايه خوشحالي است- خوب حالا در جنگ نرم؛ چه كساني بايد ميدان بيايند؟ قدر مسلم نخبگان فكري‌اند. يعني شما افسران جوان جبهه مقابله با جنگ نرميد... "(2)


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ] [ 23:56 ] [ قربان طیبی راد ]

اللهمّ عجّل لولیک الفرج 

 

salavat[1].jpg

[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ] [ 23:52 ] [ قربان طیبی راد ]

طلبه شهید قدرت الله باجلان  در سال ۱۳۴۷ در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر تهران متولد شد و تحت تعلیمات و توجهات والدین خود از همان کودکی با فرائض و واجبات ‌دین مبین اسلام آشنا شد و از شش سالگی به ادای نماز و روزه‌داری پرداخت و نیز به عنوان مکبر مسجد محل، عهده دار قیام و قعود مؤمنین شد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ] [ 23:44 ] [ قربان طیبی راد ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 4037
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک